ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

سم زدایی فوق سریع یک روزه بصورت بستری یاUROD:

زیر بیهوشی و سم زدایی با کلونیدین همراه با نالتروکسان تنها برای مواد مخدر ( افیونی ) صادق است که UROD زیر بیهوشی با دوز بالایی از نالوکسان به بیمار انفوزیون می گردد و به این ترتیب نالوکسان بسیار سریع تعداد و میزان حساسیت گیرنده های اوپیوئیدی را به وضعیت طبیعی بر میگرداند و بیمار بعد از اینکه به هوش آمد تا 24 الی 48 ساعت  فقط ممکن است علائم خفیفی از محرومیت را داشته باشد و سپس عنوان درمان نگهدارنده برای آنان نالتروکسان آنهم با دستور و روش خاص تجویز می شود ولی عود بیماری اعتیاد در این شیوه بالاست چراکه مشکل روان بیمار حل نشده است و نیز دردها و ناراحتی های ترک به مرور تظاهر می کند و حتما باید از درمانهای نگهدارنده درداروئی و بخصوص غیر داروئی استفاده کرد.

مشاوره          پیشگیری و درمان          مراحل درمان           مشاوره تلفنی              تماس با ما

باما در تماس باشید.

مرکز شماره 1-آرمان حیات(سروش)/تهران/خیابان دکتر فاطمی/جنب اداره آمار/پلاک 207/طبقه چهارم -     88962164-88978481

مرکز شماره 2-آرمان حیات/تهران/خیابان ستارخان/روبروی خیابان پاتریس/پلاک 168/طبقه دوم/واحد 3 -      66524910_66524886