سم زدایی سخت یا همان ترک یابویی:

اگر فرد معتاد به مدت حداقل 8 روز مواد مخدر و جایگزین های آن را مصرف نکند. بدون هیچگونه دارویی بعد از تمام شدن علائم خماری که در بسیاری از موارد سخت و طاقت فرساست خود بخود پاک شده و پس از آن دیگر خمار نخواهد شد! شاید این ساده ترین و در عین حال پر دردسرترین نوع سم زدایی باشد! به این سم زدایی در اصطلاح ترک یابویی گفته می شود! این نوع سم زدایی در کمپ ها انجام می شود و قبلا نظایر آن را در فیلم ها زیاد دیده ایم  که با بستن شخص به تخت همراه بود!

برای مواد اعتیاد آور فقط در کمپ های گاها قانونی و غیر قانونی انجام می شود که آنهم در صورت وجود نظارت پزشک معالج و آگاه می توان از داروهای کمکی و از مجموعه داروهای از قبیل  (کلونیدین – ضد تشنج وضد تهوع – ضد درد غیر استروئیدی و بیخوابی ) استفاده می شود تا به دفع علائم آزار دهنده و حتی مرگ پیشگیری کرد.

سم زدایی سرپایی : با داروهای آگونیست مطلق و نسبی در پروسه زمانی 6 ماه یا بیشتر و با پیگیریهای روزانه – هفتگی و ماهیانه قابل انجام است و در دوره سم زدایی از تمامی داروهای مجاز و روشهای بهبودی از قبیل همراهی با روانپزشک – روانشناس خانواده و آموزشهای علمی مناسب رفتاری و سایر علوم یاری جست.

مشاوره          پیشگیری و درمان          مراحل درمان           مشاوره تلفنی              تماس با ما